Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Κατερίνα Τσερκέζη-Βιογραφικό

Υποψήφια Δήμαρχος με το συνδυασμό«Νότιο Πήλιο-Δήμος Ανατροπής και Κοινωνικής Αλληλεγγύης» 

Γεννήθηκα στην Ξάνθη στις 22 Δεκεμβρίου 1955. Από το 1985 έζησα μόνιμα στο Βόλο, όπου και παντρεύτηκα με τον βολιώτη πολιτικό μηχανικό Νικόλαο Πνιγούρα και δραστηριοποιήθηκα επαγγελματικά στα τοπικά ΜΜΕ. Δούλεψα ως δημοσιογράφος στην ΕΡΑ Βόλου, στο Δημοτικό Ραδιόφωνο κ.ά. καθώς και στις εφημερίδες Ανοιχτή Γραμμή, Νέος Τύπος και Ταχυδρόμος. Παράλληλα, παρακολούθησα σεμινάρια δημοσιογραφίας και ραδιοφώνου, ενώ από το 2001-2005 σπούδασα Ελληνικό Πολιτισμό στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.

Η πορεία μου στην πολιτική κρατάει από τη μεταπολίτευση και τη σχέση μου με το ΚΚΕεσωτερικού και την παράλληλη  συμμετοχή μου στο γυναικείο τμήμα του, την Κίνηση Δημοκρατικών Γυναικών. Η δραστηριότητά μου στο Γυναικείο Κίνημα συνεχίστηκε και στο Βόλο, ενώ τη δεκαετία του 2000 έγινα μέλος του ΣΥΝασπισμού. Το 2010 ήμουν υποψήφια στις Περιφερειακές εκλογές με τον συνδυασμό του ΣΥΝ «Θεσσαλία της Αλληλεγγύης και της Οικολογίας» και υποψήφιο Περιφερειάρχη για τη Μαγνησία τον Κώστα Πουλάκη. Το 2012 συμμετείχα ως υποψήφια βουλευτής με το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ στις διπλές εκλογές του Μαΐου και Ιουνίου. Είμαι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ και εκπρόσωπος της Οργάνωσης του ΣΥΡΙΖΑ Νοτίου Πηλίου στη Νομαρχιακή Επιτροπή.

 Από το 2007 είμαι μόνιμη κάτοικος Χόρτου Αργαλαστής όπου διατηρώ, μαζί με την οικογένειά μου, ιδιόκτητο σπίτι από το 1990.

Έχω τρία παιδιά, την Νανά που είναι φιλόλογος-ψυχολόγος στο Βόλο και μας χάρισε τη μικρή Ίριδα,  τον Παντελή που είναι διδάκτωρ αστροφυσικής στο Tuebingen της Γερμανίας και την Μαίρη πτυχιούχο Αρχιτεκτονικής εγκαταστημένη στο Βόλο και το Χόρτο.

1 σχόλιο :